Ny skola = ny blogg snart!

Nu jäklar hoppas jag att de kommer bli mer bloggande, nu när man börjar ny skola och allt! Kommer ha mycket mer att blogga om och det kommer vara mer intressant att läsa bloggen också... 
Och ni som inte vet så har jag nu idag flyttat in på Dille naturbruksgymnasium, och jag ska gå häst inriktning. Jag hoppas att de e den linjen som verkligen passar mig. 
Men de som va jobbigast att flytta va att lämna min underbara kille och Fia förstås! Men de e såklart man saknar sin familj också! ;)
men jag hoppas de kommer bli mer intressant att kolla på vår blogg och att ni gillar den mer och mer! 
Men puss och gonatt på er! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0