Rutiner/skola

Hejsan älskade rutiner!
nu när skolan börjat har alla rutiner gjort detsamma.
Det kan vara allt från småa saker till stora.
den bästa biten har självklart med kost och motionen att göra. Bara att äta fler måltider och röra på kroppen varje dag gör att man mår så mycket bättre!
Så ett stort plus till dom!
 
tänkte berätta lite om skolan.
jag har nu för er som inte vet börjat handel.
jo det var så att jag först valde ekonomi och höll för det till alla pris!
blev latare och latare och insåg att just den där "service" delen beskrev mig!
jag sociala sofia  som älskar att ta kontakt med folk borde gå denna utbildning.
så ja, där hamnade man på handel alltså.
är jätte nöjd med klassen hittills! Dock bara 10 tjejer.. Men vi verkar lösa det ändå ;)
och som tur är har jag en helt klockren person i klassen som heter Ida. 
En jätte cool tjej jag umgås mycket med! 
(hon som är mest lik mig)
vi har chillt schema och är hittills bara nöjd!
puss å kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0