Älskade Lawrinka

Kan långt ifrån ord förklara kärleken till dig. 
DU fick mig att forsätta inom ridningen, jag gav upp där ett tag, blev häst rädd och allt. Först då mamma och pappa ville göra ett nytt försök att rädda mitt hästintresse köpte dom dig och Burenka som fick mig att älska hästar igen.
DU är min "första gången" på allt inom häst.
 
Först gången:
Jag kännt mig trygg på en häst rygg
Jag galloperade på
Jag hoppade med
Och såååå mycket mer.
 
Du fick mig från en osäker och sjukt hästrädd tjej till det motsatta. 
Vi har många minnen tillsammans under dessa år, Du och jag. Frida och Burenka.
Vilket team vi var!!
Ridläger och sånt kuligt. 
Vi gjorde det mest knepiga saker med dom där hästarna, och hade alltid kul. 
Nu känns allt borta, du och Burenka, Det man älskade är pang poff borta.
Allt man lärde sig på dig är obeskrivligt, tex. att hålla sig kvar bockningar ;)
alla galloprace, åååh minnen <3
Du var den mest lugna, snälla och tryggaste häst jag träffat.
Du ställde alltid upp för mig även om vi hade lite fighter då och då källande grimmor ;)
Men årena går och saker och ting ändras.
Men din plats i mitt hjärtat kommer alltid att finnas.
DU Lawrinka, Ja DU har ändrat mitt liv.
Inget jag utan dig.
Du är saknad gumman.
 
 
 
<3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0