Snart jul!

 
 
 
Ville bara säga att jag och Lawrinka hann träffa/känna varandra i 1944 underbara dagar.
 
Sen är det faktiskt snart jul! längtar ni eller inte? den frågan brukar vara blandad ;) 
jag längtar till att börja julbaka, dricka glögg och mysa med familjen, underbart! 
Sen dedär med julpyntning och fundering över julklappar samt stressen med mat och allt sånt kan jag spy på..
Men men ;)
Min helg blir med familj och älsklingen då vi hade tänkt baka lite.
Vill hälsa er en trevlig helg så hörs vi som vanligt snart, passa på och mys nu ;)
Puss Puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0