Det är inte bara jag, det är faktiskt mänskligt 👊

Varför kan jag inte bara sluta, ge upp hela skiten.. 
Varför kan jag inte när jag vet att det är riktigt fel?..
För jag är lärd att aldrig ge upp.. 
Det gör mig vansinnig..
Tänk om just dom där personerna fick veta- hade blivit kaos.. 
Därför ska det aldrig få hända!
Frida vet men ingen annan, så ska det va, och förbli! 
Vi alla klättrar på våra egna berg, vissa hinner fram före andra, men det kommer alltid finnas andra berg.. 
När ett är nått påbörjas ett annat.. Mänskligheten.
Jag är helt enkelt för kär för att ge upp nu.
 
 
- Less men samtidigt smått kär tjej i en hopplös kille..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0