Helgen

helgen började med att Fia kom med bussen på Lördan. Vi började med att laga mat, sen åkte vi till Pontus och Jens. Jag hade ju klivit upp halv sex för att jobba så jag var ju as trött hela kvällen, men vi där tills kl 2 typ. Sen gick jag och Fia hem till min pappa och bara dampa för att vi va så trött, men till slut gick vi och la oss... 
Dan efter va vi med dem igen och kollade på när dem spela hockey, Fia och jag tyckte inte att de va så kul för de va ju så jäkla kallt..
men till slut så var dem klar. Då gick vi hem till mig och åt midda med Jenny och pappa...
 
 
Det är dricka..
 
Jahopp de va min och Fias helg, hoppas din helg också varit bra! :*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0