Hur orkar vi?

Det var riktigt länge sen jag såg en kämpe nu, en som inte är rädd för något! Den är som den är och bryr sig inte ett piss om vad andra tycker! Det finns några men absolut inte många sånna! 
Tänk om alla kunde vara så! Vad rolig å annorlunda allt hade blivit 😂 
Nu är det ju inte så.. Jag själv är en person som gärna tänker på vad andra tycker i förstahand.. Jag vet att det är fel.. 
Men om vi alla skulle göra små annorlunda saker varje dag som vi inte bryr oss om, tror jag spänningen på perfektionen skulle släppa! 
Tänk på det! Eller är det bara jag som gärna tänker på vad andra kommer/Ska tycka om saker å ting?😂 
Sjuk värld vi lever i egentligen! 
Men tillsammans blir vi starkare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0