Hur snygga?!

Hej! 
Ja nu har jag levt utan mobil i drygt 2 månader.. Hehe får faktiskt skylla mig själv.. 
mamma och pappa har sagt att jag ska betala halva av en ny
telefonen själv för att kanske bli mer rädd om den 😉
har INGEN ANING vad dom menar med det 😂 jag som aldrig har dränkt min mobil eller tappat den, nej nej! 😉
Jaja så jag ska betala halva själv..
och då jag får skylla mig själv är att jag har haft råd med den HUR MÅNGA gånger som helst! 
men då har jag såklart spenderat upp alla pengar.. Tex på resor! 
Uppsala.. Hade köpt mobilen för länge sen om jag inte hade farit dit 😂 
och sen for jag till Sundsvall.. Och så har jag hållit på 😉
Haha..
jag har börjat kolla på skal iaf, hittat några jag vill ha som passar bra till min mössa 😉 -blev jätte glad!
 
 
Pöss Fia!❤
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0