Med utsläppt hår blir det skillnad

Snälla säg nu inte det bara är jag som är less på alla dessa nomineringar på Facebook? 
Dom har gått över styr och har nu riktat in sig på folk i min ålder, 15 år!? 
Jag tycker verkligen inte det är särskilt cool att se på 15 åringar som halsar ett glas öl!!
Tvärtom töntigt enligt mig..
men folk är olika.. det var roligt från början då vuxna nominerade varandra, men nu har det sjunkigt till 
en lägre nivå.. Sorry men jag dissar hela skiten med nomineringar på fb, that's me! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0