Bästa dagen i mitt liv!

Asså Gud va stiftelsen va BRA! ÄLSKAR DOM!! <3
vet inte hur mycket jag grina när dom kom inn och efter... Haha eller vad säger du Fia?
Helt klart de bästa som har hänt mig! Fick till och med en trumpinne av Martin! OMG! Jag hade hans handduk också men de var en jävla flodhäst som tog den :(
jag och Fia stog längst fram och jag bara sjöng och skrek, sjöng och skrev O.s.V 
Men helt klart den bästa kvällen i mitt liv!
köpte en as snygg stiftelsen tröja, som de står stiftelsen på vänstra bröste och stiftelsens "i" på rycken AS snygg! ( tycker jag iallafall )
Arne!
Robban!
 
Micke!
 
Robban!
Arne!
Micke!
Fia!
hade ingen bra bild på Martin :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0