Hej Hej bloggen!

förlåt för den usla uppdateringen på sistone.. varken jag eller Frida har haft tid att blogg ;D och jag har varit sjuk..
Och egentligen, det är lov! man ska inte sitta vid datorena eller liknande! På lov ska man ut och vara social med andra! 
Just nu har jag alla bilder i paddan och Frida har några, så vi kan inte visa er nu vart vi hållit hus under lovet..
Men sen kan ni lita på att det blir bomb inlägg här!
Vi ska skriva om:
Julen, julklappar 
Uppsala
Min födelsedag
Nyår
Allmänt 
 
längtar faktiskt! men inläggen kommer senare, mår piss dåligt nu och har ingen lust, Men sen!
Puss å kram! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0