Min älskade och saknade vän!❤

Att se bilder på dig känns konstig, jag känner till allt om hästen på bilden men ändå saknas det en bit för 
att säga att det där är min häst!! Något saknas.. 
Att se bilder får mig bara att tänka- ja men hon står ju här ute!? Varför kolla på bilder liksom? 
Men du står inte här ute på gården i hagen.. 
Istället ligger du på andra sidan lägdan under jorden.. Där du egentligen inte får vara! 
Du ska vara här min vän, ståendes på marken bredvid mig. Inte under. 
Tänk om jag fick träffa dig bara en gång till, snälla! 
Hade gjort vad som helst.. Du blev 13 hela år.. Då du hade hälften av livet kvar.. Livet suger verkligen!
har aldrig saknat någon så här mycket min älskade Burenka! 
Du var en vän man kunde lite på.. 
men som sagt du ligger på ett fint ställe där vi ser dig från huset, ditt huvud ligger riktat mot huset och hagen,
dröm sött och ta ängarna med storm!❤
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0