Utveckling.

Japp ni läste rätt! 
Snart har jag och Frida bloggat i ett år, är sjukt glad åt de! 
Vi har fått många fler läsare och allt har utvecklats stort! 
För mig har jag mognat mycket det senaste året, allt från känslor till att ta rätta beslut.. 
Nu för tiden skriver jag inte med allt å alla som många blev sur för i 7:an - 8:an.. 
När jag tänker tillbaka till förra året känner jag knappt igen mig själv! 
Direkt kommer frågor upp i huve som.. Hur kunde jag? Varför? Va fan? Seriöst!? 
Nä jag skulle aldrig vilja backa tillbaka tiden ett år.. 
men då ångrar jag absolut ingenting heller! 
Jag var den jag var och har blivit den jag är nu.. Så är det bara!
Att börja gymnasium nästa år var en skräck förra året.. Det skulle bli sjukt läskigt osv..
men nu längtar jag! Känner mig mer mogen och vill flytta upp ett steg i vuxen livet.
OCH den 1:a februari kommer det bli en stor förändring i mitt och Fridas liv Som jag vet att vi är redo för!!
Hoppas bara ni vill följa med på äventyret!! 
Jag längtar tills att få berätta! Men det blir den 1:a ;)
vi ska göra vårt bästa nu genom nationella-perioden.. Vi kommer nog kunna vara lite små sura å trötta ;) 
men vi älskar bloggen och kommer inte därför ge upp!!
puss Fia! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0