Collage

Två collage från min helg. 
helgen började med att Erik kom fredan, sen jobbade jag på lördan... Så jah fick ju då igen sovmorgon... 😏
men de va inge mycket på jobbet så de gick bra! 
Efter jag hade jobbat klart, hämtade pappa mig så jag slapp gå i värmen. Erik vaknade upp av att jag slängde vatten på honom 😈
Men nu kommer de bästa...! Vi åkte till TÅSJÖN!! 😃
Så skönt att vara i tåsjön! Inge internet, inte mycket folk, mycket skog omkring sig och bästa av allt fyrhjulingen! 
Sen så har man ju hållit på med hundvalparna. Dom är så sööööta när dom ska springa, dom ser ut som små bananer då! ☺️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0