Vad jag hållit på med under 2 veckor

Yes här är en liten del av allt jag hållit på med under dom senaste 2 veckorna.
har varit riktigt fullt upp kan jag säga! inte en ledig dag förens idag :S
det har varit MÅNGA stads resor under bara 2 veckor :/
räknade ut hur många mil bara fram och tillbaka till Östersund jag varit och det blev runt 120 mil -.-
men då har man haft kul också!
min ena morbror har betäckt en häst och det har jag följt med på, därför dom flesta mil ;)
förra veckan drog jag och Frida m familjen till stan för att kika på broiler. En dröm slog in <3
dom var super bra!
sen har jag även varit på min ena morbrors bröllop, var också riktigt nice att träffa släkt och vänner!
än kan man inte pusta ut, nu om 2 dagar är det 3-dagars på dunder och sen blir det en till stads resa för att kolla om vår betäckta sto tagit sig, sen jobb jobb men efter det ska jag m familj TA SEMESTER!
då blir det en tripp till Uppsala! me like <3
men hörre ni, dunder nu så vi hörs troligen inte efter helgen.
 
 
BROILER <3
 
en av många turer över Frösöbron för enbart en häst, och så lätt värt har det varit! om 11 månader står en ny familjemedlem i stallet <3
 
haha åh, riskasstning men tror Johnny var lite hungrig ;)
 
selfie med dom bästa <3 kusin från Uppsala och bror.
"bröllopskvällen" blev bara större och större och tillslut kom det folk i limosin :S
 
 
hehe jag blev less på bröllopet och fixade skjuts till Krokom för att träffa någon jag saknat enormt!<3
 
här har ni en bildbomb med vad jag nu hållit på med!
 Puss Hej!<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0