göteboooorg!

Hehe sorry för att jag har varit lite seeeeg... 
Nu kommer jag mest bara lägga upp bilder och inte skriva så mycket.

Jo... Vi åkte ju då på tisdag kväll med buss mot göteborg, jag och mina brudz hade ju bästa platsen med bord och allt ;)
När vi kom fram på onsdagen gick vi och åt på donken, sen åkte vi paddan som va as trågig. Jag var nära på att somna eftersom jag bara hade sovit typ 1,5 timmar på bussresan... Men efter vi hade åkt paddan körde vi segwey!! de va as roligt, rekomenderas verkligen! 
 
vi fick ett jätte fint hotell som heter Quallity hotel 11.
 
Jag och Ida hittade en snygging! <3
Här sitter vi (jag och Ida) och är skit skrajj, för att vi skulle åka atmosfear...
Helix i mitt <3
de va as frukost, som ni ser älskar mat!
 
på Lördagen så gick vi på unerseum, och de va faktiskt ganska roligt. 
Bilden till höger ser ni ett fort som vi var på, som heter fångarna på älvsborg.Det ett mindre fångarna på fortet.. Men de va roligt eftersom jag älskar utmaningar...!
 
Bästa klassresan! <3
gatt ju visa den här bilden också... så här såg de ut när jag kom hem iallafall, tror Saga hade saknat mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0