Sjukt less just nu asså..

Rykten hit å dit, jobbiga små tjejer men inte minst StalkerS.
Nä nu behöver Fia lite lov!
just nu står man mellan 2 sidor, 2 sidor av helt olika rykten men som ändå handlar om en och samma sak.
såklart "hoppas" man på 1 sida men med tanke på att jävligt många nu börjat prata om den 2:dra gör mig orolig.
har fått höra en version av en person och en annan version av många andra. 
jag vet att man inte ska tro på rykten. Men det är ändå svårt att låta bli, eller hur?
att just en sak kunde starta ett så stort krig på en så kort tid visste jag inte, men det löser sig nog.
dock HUR vill jag inte ens tänka på just nu.
(förlåt men har hållit det inne länge nu och ville bara spy ut det)
 
men idag hörrni! då gjorde jag något som ingen trodde skulle hända igen!
ja klippte mig, och bam! kom hem så gott som blond ;)
den ni!
 
ska nu rätta till livet lite så ni slipper alla "bloggluckor" och negativa inlägg..
vi hörs!
puss å kram Fia.
tack för att ni finns då det behövs.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0