Hur något så bra kan bli så dåligt..

Allt kan helt enkelt inte ligga på topp för länge- och det vet jag! Men önska det kunde vara så..
länge sen jag har haft en sån här skit vecka kan jag lova! 
Men då är det bara att bita ihop och förvandla det till något positivt! 
Jag har som mål att nästa vecka ska bli 1000
gånger bättre! Får se hur det går..
mitt liv har helt snurrat om på sista tiden..
känner knappt igen mig.. Både positivt och negativt.. Saker jag aldrig gjort/tänkt på förut har nu blivit så självklart.
nä nu vill min vilsna själ hitta hem igen! 
Lost..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0