Ingen lust

Förlåt men jag har verkligen ingen blogg lust nu alltså.. 
Har aldrig "inte orkat skriva" på bloggen förut..
men efter att min vän Lina visade mig några frågor på någons ask tappade jag helt humöret och då också blogg lusten..
jag fattar inte att det finns dom som seriöst frågar anonymt.. Så jävla fegt!!! 
Och såklart handlar allt om nyfikenhet.. 
Var med en kille några dagar i ca 2 veckor, vi hade kul som BARA KOMPISAR!! 
Men såklart blev folk mer och mer nyfikna.. 
Och därför fick han frågor direkt om mig på sin ask.. 
Är sjukt less på sånt här folk nu, att fråga anonymt är fegt. Om du är så jävla nyfiken kom och fåga då MED ETT NAMN!! 
Låt andra få ha privat liv utan att 1000 frågor ställs..!
men det komiska var att jag, Lina och Frida fick direkt upp ett troligt namn på vem det var som skrev det hehe...
den kommer märka det så småningom..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0