LÖRDAG

Länge sedan jag hade en sån här sjukt tråkig lördagkväll.. Men för att få en rolig lördagkväll måste man kunna jämföra med en tråkig kväll! 
Eller har jag fel? ;)
 
jaja, idag har jag varit på travbanan i stan hela dagen :) hade riktigt sköj! 
Men denna dag gjorde mig riktigt förvirrad..
många tycker jag borde skaffa mig en HELT EGEN travhäst.. Många har sagt att jag ser och verkar redo för en nu. En som jag har drömt om att få i evigheter! Just idag fick jag jätte fina erbjudanden på riktigt fina hästar.. 
Har nu insett att jag måste ta och göra en plan för framtiden! Vad jag vill och inte vill..
om jag skaffar mig en trav häst nu vet jag vad som väntar dom senare 10 årena, eller om jag ska helt sattsa på ridningen.. Bara Ivetta liksom! 
Ne jag har ingen aning..
vill båda sjukt mycket men vet att tiden inte helt finns..
jag har trav i blodet men ridning i hjärtat!❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0