Måndag- hemsk dag...

just nu sitter jag och redigerar bilder förfullt! har bara sådär 200 bilder sen helgen att kika igenom..
men jag älskar det! sitter smått och skrattar medans jag ser alla dessa flumbilder..
Medans jag skriver det här skriver jag även med en annan person som fick mitt humör från topp till botten...
usch.. negativa människor med problem som låter det går ut över andra... lågt!
lyssnade idag på en låt som jag minns jag älskade förut men då jag aldrig riktigt tänkt på texten, insåg idag att den är riktigt fin och sann! <3
den heter boys don't cry - Ulrik Munther
 
Have you ever done something you can't change
Something you can never  rearrange
I have, I have
Have you ever been so sad you can hardly  stand
Lying on the ground, head in your hands
I have, I have

I  can feel it all down deep inside
But oh, I wanna let these feelings  rise

But boys don't cry, boys don't cry
I know it would be fine
But boys don't cry

Have you ever tried smile and hide your pain
Even though you're really not okay
I have, I have
Have you ever been  caught in the pouring rain
Wondering if anything can ever feel the same,  again

You try to be proud of who you are
But still, you've gotta let  those teardrops fall, away.
 vi är så sjukt snygga- i know!
 
 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0