Underbart!❤️

Kär på nytt? Hur kunde de här hända!?
 
Igår var jag och mamma ute och gick med hästarna då vi plötsligt hörde en skoter närma oss. 
Mamma trodde det var Niklas men jag hörde att det inte var någon av våra skotrar. 
Det var Lina som brummat skoter från hallviken för att hälsa på!❤️
Vi gick hem till mig å drack kaffe, men insåg att vi inte skulle kunna vara med varandra i bara 2 timmar?! 
Det skulle behövas mer tid åt allt som vi skulle få sagt till varandra 😂
Vi hoppa på Linas polaris kl 12 på natten och brummade hem till Lina! och där sov jag över! Med ont i käften efter allt skratt!!❤️
Dagen efter tankade vi skotern och åkte hem till mig igen! Där bytte vi om och packade inför grillning! 
Resten av dagen grillade vi långt ut i skogen och hade det förjävla mysigt!!❤️ 
-behövlig dag med fina Lina!! 
 
 
Mitt försök till ett monstermärke...                             
Linas: pink fluffy unicorn dancing on rainbow
❤️


 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0