Ångrar du något?

Fredag.

 

myser ner mig i sängen och tänkte blogga om vanliga frågor, här har ni första!

Puss puss!

Ångrar du något ?

Nej.
Jag gjorde mitt val då och har alltid hållit fast vid det. (Ibland av enbart tjurighet)
Visst det finns alltid saker man önska kunnat gått på ett annat sätt men i helhet ångrar jag inget sånt.
Men om jag MÅSTE komma på något så är det väl att jag ångrar att jag inte pussade och gav mer tid åt min saknade Burenka. Jo jag ångrar det lite, att jag inte var med min älskade mer innan hon fick fång. Sånt kan man nu ifrågasätta. Varför liksom?? Om jag skulle fått backa tiden skulle jag krama henne till döds istället.

yes, MITT svar.👆

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0