Trevligt sällskap = trevlig helg

Ja då va den här helgen också över. Det går såå fort nu innan sommarlovet. Kan ni fatta att jag och Fia snart går ut grundskolan?! Helt sjukt vad tiden går fort, det känns som om de va nyss vi träffades. Fast nu är de f*n fem år sen :O 
Nej, men de va inte de jag skulle prata om! Jo, hur har eran helg varit? 
Min har varit toppen, de började med att jag klev upp kl 9 på lördan,de gjorde jag med nöje när jag skulle fara och rida. Sen skjusade Jenny mig till Fia och såklart så är det mitt andra hem, så man känner sig alltid välkommen. Men senare mot kvällen så hämtade några "eparaggare" oss.... Närå men de va bara Erik och Micke som hämtade upp oss hos Fia och brummade iväg ner till Eriks stuga. Där nere hade vi de jätte roligt och mysigt såklart ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0