Väl behövlig tid me kusin

Nyss kommit hem och har precis lagt mig med musik i öronen funderandes på när detta skit ska vara över?
 
har under dessa lediga dagar varit me min kusin Nikita :)
kände att det var på tiden att träffa henne!
Hon är helt underbar! Hon har under dessa dagar funnits å stötta mig grymt Igenom allt! 
Kände att jag behövde lite kusinprat.
Kom hem med ett stort leende på läpparna och ett enormt självförtroende.
tack älskade kusin!
igår kväll grillade jag med dom bästa som alltid får en att skratta! Jo Nikita och Micke.
Älskade släkt❤️
Vi hade som vanligt kul och fick oväntat besök.. 😉 
dehär måste vi göra om snart!👊
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0