Visste ni att?

Här kommer det några visste ni att?

FIA:

Visste ni att?
Jag hatar bananer, usch å fy! Bananer kommer inte ens i min närhet!

Jag gnisslar tänder när jag sover, Frida har vant sig men andra måste hämta "öronproppar" för att kunna sova.

Jag är sjukt fart rädd.
Min fobi är myror och getingar.
Jag är beroende av att måla naglar.
Jag hatar när alla säger " fan dääh!"

FRIDA:

Visste ni att hon?

Har svårt att sova i bilar, isf måste hon vara riktigt trött!!
Hatar spindlar.
Avskyr vaniljkräm, (alltså sån i tårtor)
Säger alltid "no shit"
Duschar VÄLDIGT länge ;)
Är grym på att köra bil, sjunga och jaga.
Älskar utmaningar.
När hon pratar fort stammar hon ;)
Sist men inte minst, hon har minne som en guldfisk!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0