kan det inte vara nog snart?

nä fyf**an vad allt går dåligt just nu.. 
Den sak som stod mig närmast har nu också försvunnit..
Alla bara himmlar med ögonen då jag med tårar i ögonen berättar.
Dom himmlar med ögonen och säger " Men det var faktiskt bara en mobil?!"
Börjar grina varje gång jag hör det.
Min mobil betyder såå mycket mer för mig än bara en "mobil" för andra.
i min mobil finns mitt liv, allt jag älskar och bryr mig om, just precis I MIN MOBIL.
Alla minnen, bilder, videos, anteckningar, skolarbeten och alla kik konversationer.
Det och så mycket mer är troligen borta.. jo min mobil krascha igår.
Den laggade ihop då jag kikade på en video på Facebook.
Jag som vanligt stängde av den (som jag alltid brukat gjort) och försökte sen starta den igen.
Men det gick inte riktigt.. skärmen började blinka rött, vitt, randigt och visar oftast bara applemärket.
Det går inte göra någonting.. jag måste lämna in mobilen troligtvis och så smart som jag varit finns inget säkerhetskopierat..
alla 3500 bilder i minnen ryker, poff..
det kanske låter löjligt att jag sitter och grinar över min kraschade mobil. Men dom som känner mig vet att den betyder allt för mig.
Det är sjukt att säga det men min mobil var mitt liv, den är sönder.
Och exakt så är jag. 
 
Därför kommer troligtvis bilderna här på bloggen vara extremt tråkiga, hade så mycket att visa er..
Men Men, det är bara att kämpa vidare trotts det känns meningslöst just nu.
Allt för dig min älskade bäbis <3 
 
 
Det var 121 dagar var det kvar till din 1 års dag, bara jag som vet något sånt. 
Miss you <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0