Min bäbis

Nu ikväll fick jag ett mejl av Elgiganten att min bäbis var fuktskadad och hade därför ingen garanti.. Bitches..
kommer inte ihåg någon gång då telefonen blivit riktigt blöt mer än någon regndroppe här och där.
Läste om fuktskada på iphone och blev bara mer och mer besviken på produkten. Det står att bara ha mobilen i ett tält eller i samma rum som du duschar i kan leda till fuktskad?!
eh what?!
betalade runt 7 tusen för min mobil för denna kvalité?!
jaja.. är fortfarande kär i appels smidiga och lättförståeliga telefon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0