Önskelista 2014

som vanligt brukar jag göra en liten "önskelista" såhär innan jul.
i år sattsar jag och min familj på "få men dyra julklappar typ" 
jag vet redan dom flesta av mina julklappar men alltid roligt att göra sånna här listor ;) 
1. Nagellack jag skrev om här på bloggen
2. Victoria secret body mist
3. Ny iphone
4. Ny skoter
5. Pengar!
 Önskar mig även såklart en till resa med Frida!
 
här kan ni se min gamla önskelista sen förra året http://fifrida.blogg.se/2013/november/onskelista-2013.html


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0