Helgen!

Helgen har varit toppen för min del. 
De började med att jag, Fia, Anton och Per åkte till Krokom för att hämta en bil åt Per. De var inte så kul när vi skulle hem, för de tog 2,5 timme och de fanns ingen värme i bilen...  Men iallafall så kom vi hem runt halv ett!! Och jag skulle upp kl 5 för att jaga.. 
på lördagen va jag med mupparna igen och då var vi lite extra busiga, fast de är en hemlis. 🙊
De blev mycket jakt i helgen också, de går super bra med "lilltika" som vi kallar henne. Hon jobbar mycket bra i skogen, och vi är väldigt imponerad av henne! ❤️
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0