Varför reta en tickande bomb?

Dom senaste 3 månaderna har varit dom värsta i mitt liv, vänner har separerats, lögner har spridits och tårar har fällts.
Om jag tittar tillbaka 3 månader var livet underbart jämfört det här.
Jag trodde skiten nu hade fått ett slut, men inte det.
Nu börjar det om.

Denna gång ber JAG den minst troende i världen till Gud. Han är tragiskt nog den ända som kan hjälpa dessa personer att bli sams.
Allt hade varit så mycket lättare om kärleken inte gjorde andra blind.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0